Terug naar cases
Maatwerk WordPress website

Blecks: échte stalen deuren

Blecks (onderdeel van Van Hierden Metaal) is bij uitstek de specialist in stalen deuren. Hun motto: voor een betaalbaar bedrag een échte deur van staal plaatsen. Het team van Blecks hecht veel waarde aan een persoonlijke aanpak, kwaliteit en vakkundig werk. Én dat is te zien. De stalen deuren van Blecks zijn stijf, sterker dan aluminium, perfect afgewerkt en milieubewust (ze zijn namelijk onverwoestbaar en 100% recyclebaar). Staal isoleert zo’n 3 keer beter dan aluminium, dat bespaart enorm veel verwarmingskosten.

WordPress website als leadgenerator

Beleving is het sleutelwoord in de realisatie van de nieuwe website van Blecks. Met een fotobibliotheek aan beeldmateriaal van prachtige stalen deuren, hebben onze designers een donker, stijlvol ontwerp opgeleverd. Binnen dit ontwerp ligt de focus op het laten zien van de prachtige projecten, om vervolgens de bezoeker aan te zetten tot een primaire of secundaire call-to-action. Het samenstellen van een deur in de configurator óf het aanvragen van het inspiratieboek. Met subtiele animaties brengen we de high-end kwaliteit van Blecks over. Bezoekers worden weggevaagd door de prachtige project- en productpagina’s op de website.

Performance

Een website vol met grote afbeeldingen kan het lastig maken om de website te laten voldoen aan de Core Web Vitals van Google. De heilige graadmeter van Google, die aangeeft of je website voldoet aan de eisen van de zoekmachinegigant. Onze webdevelopers combineren schone code, hypermoderne hosting van Hipex, geoptimaliseerde caching en compressie van afbeeldingen voor het behalen van een nette 90+ score. Waarmee de website evaluatie van site-vitaliteit slaagt. Wel zo fijn, aangezien NeoSEM (onze marketing collega’s) direct na (en tijdens) het project aan de slag zijn gegaan met online marketing voor Blecks. Voldoen aan site-vitaliteit bevordert de kans op hogere rankings in de zoekmachine én levert de bezoeker bovendien een fijne gebruikservaring.

Bezoekers nemen het heft in eigen handen

Binnen de website is een integratie met Calendly beschikbaar. Deze integratie maakt het voor bezoekers mogelijk om zelfstandig een afspraak in te plannen, om een bezoek te brengen aan de showroom van Blecks. Deze integratie is handig door de automatisering, de afspraak wordt namelijk direct doorgeschoten naar de agenda die door Blecks wordt gebruikt.

Reviews up-to-date

Reviews zijn belangrijk om vertrouwen te wekken bij je bezoeker. Met sociale bewijskracht laat je je potentiële bezoekers zien dat ze bij jou moeten kopen. Des te meer bezoekers positief zijn over je product, hoe meer overtuigd een potentiële bezoeker zal zijn. Deze sociale bewijskracht (bekend van de 7 principes van Robert Cialdini) haalt onzekerheid weg bij de bezoeker. Door een directe (maatwerk) koppeling te maken met Kiyoh, worden beoordelingen direct doorgeschoten en van XML omgezet naar content in de website van Blecks. Zo zijn de (product)reviews van tevreden klanten altijd up-to-date, zonder dat Blecks daar onnodig tijd in hoeft te steken. Wel zo fijn!

Testen in leadgeneratie

In de optimalisatiefase (na live-gang) hebben we onder andere een pop-up gerealiseerd, waarin de bezoeker het inspiratieboek kan aanvragen. Deze call-to-action komt terug aan de onderkant van elke pagina en per bezoeker ook éénmalig in een pop-up. Het is echter geen vervelende pop-up, na het wegklikken blijft de pop-up voorgoed weg. Na de implementatie van de pop-up, zagen we de aanvragen enorm stijgen.

Tim van Rootselaar

Head of Operations

Benieuwd naar wat wij voor jou kunnen betekenen?

Neem dan geheel vrijblijvend contact op.

Contact opnemen 0342 846 926